Szülő
Oktatásszociológiai kutatás a távoktatás hatékonyságáról
2020.07.22.
Oktatásszociológiai kutatás a távoktatás és ennek részeként a digitális oktatás iskolánkban alkalmazott módszerei, körülményei, eszközei, hatékonyságáról.
Tisztelt Szülők!
A március közepe óta folyó otthontanulás, távtanítás sok változást hozott mind a családok, mind a pedagógusok életében. Ezzel kapcsolatban oktatásszociológiai kutatást végzünk, melynek során vizsgáljuk a távoktatás és ennek részeként a digitális oktatás iskolánkban alkalmazott módszereit, körülményeit, eszközeit, hatékonyságát.
Ennek célja, hogy egy átfogó tanulmányozás során képet kapjunk arról, hogy ez időszakban,
- mi működött, mi nem,
- kinek mi volt hasznos, vagy mi volt hátrányára
- mik voltak az erőfeszítések gyümölcsei,
- mi maradhat, min kell változtatni.
A tanulók tudásszintjének mérése, érthető módon nem része ennek a kutatásnak, azt majd – remélhetőleg – a tanév elején tudja mindenki saját tanítványainál diagnosztizálni.
Szeretnénk, ha ennek az oktatásszociológiai kutatásnak az eredményeként meg tudnánk határozni, hogy:
- Mit lehet a jelenléti oktatásba átvinni?
- Az esetleg szükségessé váló, vagy általunk az éves munkába beépített távoktatást hogyan szervezzük, hogyan tudjuk javítani munkánk eredményességét?
- Szülőknek, diákoknak hogyan segítsünk, mire kell felkészítenünk őket?
Szeretnénk tapasztalataikat, véleményüket megismerni a fentiekkel kapcsolatban, ezért GOOGLE űrlap formájában kérdőíveket fognak kapni e-mailben a holnapi nap során (23-a). Kérjük, hogy július 28-án 24:00 óráig küldjék vissza a kitöltött kérdőíveket!
Egy technikai tanács: aki mobiltelefonon tölti ki a kérdőívet, az a készüléket fektetett állapotban használja.
Budapest, 2020. 07. 22.
Munkájukat nagyra étrékeljük és köszönjük, hogy hozzájárulnak jobbító szándékunk megvalósításához:
Horváth András, igazgató
Hackné Horváth Andrea, a projekt felelőse
Sallai Adrienn, a mérés-értékelés csoport vezetője
A március közepe óta folyó otthontanulás, távtanítás sok változást hozott mind a családok, mind a pedagógusok életében. Ezzel kapcsolatban oktatásszociológiai kutatást végzünk, melynek során vizsgáljuk a távoktatás és ennek részeként a digitális oktatás iskolánkban alkalmazott módszereit, körülményeit, eszközeit, hatékonyságát.
Ennek célja, hogy egy átfogó tanulmányozás során képet kapjunk arról, hogy ez időszakban,
- mi működött, mi nem,
- kinek mi volt hasznos, vagy mi volt hátrányára
- mik voltak az erőfeszítések gyümölcsei,
- mi maradhat, min kell változtatni.
A tanulók tudásszintjének mérése, érthető módon nem része ennek a kutatásnak, azt majd – remélhetőleg – a tanév elején tudja mindenki saját tanítványainál diagnosztizálni.
Szeretnénk, ha ennek az oktatásszociológiai kutatásnak az eredményeként meg tudnánk határozni, hogy:
- Mit lehet a jelenléti oktatásba átvinni?
- Az esetleg szükségessé váló, vagy általunk az éves munkába beépített távoktatást hogyan szervezzük, hogyan tudjuk javítani munkánk eredményességét?
- Szülőknek, diákoknak hogyan segítsünk, mire kell felkészítenünk őket?
Szeretnénk tapasztalataikat, véleményüket megismerni a fentiekkel kapcsolatban, ezért GOOGLE űrlap formájában kérdőíveket fognak kapni e-mailben a holnapi nap során (23-a). Kérjük, hogy július 28-án 24:00 óráig küldjék vissza a kitöltött kérdőíveket!
Egy technikai tanács: aki mobiltelefonon tölti ki a kérdőívet, az a készüléket fektetett állapotban használja.
Budapest, 2020. 07. 22.
Munkájukat nagyra étrékeljük és köszönjük, hogy hozzájárulnak jobbító szándékunk megvalósításához:
Horváth András, igazgató
Hackné Horváth Andrea, a projekt felelőse
Sallai Adrienn, a mérés-értékelés csoport vezetője
Publikálta: Horváth Hanna