BORNEMISZA PÉTER GIMNÁZIUM, Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola és Sportiskola
Iskolánk
Tanórán kívül
Őszi túra hegyen-völgyön
2013.10.28.
Gerencsérné Mód Julianna tanárnő idén már második alkalommal indult neki teljes gőzzel az őszi táj újrafelfedezésének, és ehhez társakra is talált.
Legközelebbi túrájukra is szeretettel vár gyermekeket, szülőket és barátokat egyaránt.
Íme néhány fotójuk és Máté Hanna 5.d-s tanulónk élménybeszámolója az egyik kirándulásról:

"Minden egy esősnek ígérkező szombati napon kezdődött. A túra 10 óra után indult Solymárról.
A cél a Nagyszénás hegycsúcs megmászása volt, amely 13 km-es gyaloglás után érhető el. Utunk színes erdőkön és mezőkön vezetett keresztül, s lassan az idő is jobbra fordult. Sok érdekes dolgot láttunk az erdőben, pl: lábatlan gyíkot, amit le is fényképeztünk. Útközben egy erdőszéli büfé kerthelyiségében leültünk megpihenni. Sokfajta növényt, élőlényt például zuzmót is találtunk. Kirándulásunkon érdekes kőfalakkal is találkoztunk, amikre fel lehetett mászni. Láttunk egy szép vízesést is, melynek vize nagyon tiszta volt. Nem sokkal később már Nagyszénás hegycsúcsán álltunk. Tetejéről csodálatos kilátás nyílt a Vértesre, a Budai-hegyekre, a Visegrádi-hegységre és a Hármashatár-hegyre.
Nagyon tetszett a kirándulás és másoknak is ajánlom!"

Legközelebb tartson velük a kedves olvasó is! Érdemes.